Školska knjižnica nije samo posudionica knjiga.
U njoj se svakodnevno odvijaju raznovrsne aktivnosti.
Kulturno je sjedište škole i važan sastavni dio odgojno-obrazovnog procesa.
Integrirana je u nastavni proces škole, koristi se u okviru svih odgojno-obrazovnih područja.
Zadaci školske knjižnice određeni su godišnjim planom i programom rada koji se kontinuirano ispunjava.
U našoj knjižnici barem jednom mjesečno svaki razred (od prvog do osmog razreda i srednja škola) ima sat lektire, sat prirode i/ili sat društva.
Posebni odjeli i odjeli radnog osposobljavanja jednom mjesečno imaju priču u knjižnici koja je u korelaciji sa odgojno-obrazovnim područjima komunikacije, socijalizacije, skrbi o sebi i upoznavanja škole i uže okoline.
Učenici petih razreda slušali su poučnu priču o jednom vuku koji je bio jako nepristojan i nije znao čitati, ali je upoznao uljuđene životinje pa se silno potrudio postati takav. Nakon priče učenici su rješavali nastavni listić.
Učenici prvog razreda srednje škole u knjižnici su imali sat obrade pjesme kao književnog djela napisanog u stihovima. Obradili smo nekoliko šaljivih pjesama Luke Paljetka iz zbirke Miševi i mačke naglavačke. Uz zabavu smo ponovili kako nastaje pjesma, što je to stih, što je strofa ili kitica, a što rima.
Djevojke iz odjela radnog osposobljavanja često posjećuju knjižnicu gdje svakog mjeseca slušaju priču i posuđuju zanimljive knjige. Tea uvijek brzo izabere svoju knjigu, omota je u fascikl, pa malo odmara dok čeka ostale iz razreda.
Svakoga dana učenici koji nemaju šesti školski sat slobodno vrijeme provode u školskoj knjižnici u raznovrsnim aktivnostima prema izboru.
Članice grupe mali knjižničari Nikolina i Monika jako vole čitati knjige, a posebno im se sviđa knjiga o Alisi u zemlji čudesa koja ima više dimenzija. Mali knjižničari izrađuju prigodne ukrase za pano u školskoj knjižnici.
U školskoj knjižnici održavaju se satovi medijske kulture. Učenici gledaju obrazovne i zabavne filmove.
Knjižničarka:
Miroslava Vrbanić