- Naslovnica
- O nama
- About Us
- Djelatnici škole
- Aktivnosti unutar škole
- Aktivnosti izvan škole
- Jelovnik
- Srednjoškolsko obrazovanje
- Događanja prošlih školskih godina
- Natječaji
- Statut, opći akti i pristup informacijama
- Osiguranje učenika
- Stručni članci
- Galerija fotografija
- ATTEND
- Erasmus+ projekt „Let’s hit the road!“
- Erasmus+ projekt „Get to know us“
- WAI4PWDs
- Projekt STAIRS
- Projekt „SextYouth“
- Radionice animiranih filmova
- eTwinning
- Sigurnije škole i vrtići
- Zadruga “Detelica”
- Za roditelje
- Nastavni materijali
U vremenu od 26. do 30. listopada u sklopu projekta ATTEND ravnatelj Centra Tomislav Špoljar te devetnaest ravnateljica i ravnatelja Centara za odgoj i obrazovanje iz cijele Hrvatske posjetili su Grad Reykjavik u sklopu projekta “Podrška ostvarenju jednakih mogućnosti u obrazovanju za učenike s teškoćama u razvoju – ATTEND“. Cilj studijskog posjeta bio je dobiti uvid u prakse i iskustva islandskih partnera, posebice po pitanju adekvatne i učinkovite primjene pomoćnih tehnologija u obrazovnim aktivnostima djece s teškoćama u razvoju. Tijekom studijskog posjetili su Klettaskoli – školu s posebnim programima za djecu s teškoćama, gdje su imali priliku upoznati se s načinom rada s djecom s teškoćama u razvoju te saznati više o pomoćnim tehnologijama koje im pomažu u učenju, omogućavaju lakšu komunikaciju i ostvarivanje boljih odgojno-obrazovnih rezultata. Organiziran je i posjet Hvassaleitisskóli – redovnoj školi koju pohađaju i djeca s poremećajem iz spektra autizma u kojoj je predstavljen model vizualne podrške te rad u malim skupinama i individualni oblik nastavnog rada za ovu skupinu učeniku.
Osim toga, ravnatelji su posjetili Učiteljski fakultet islandskog sveučilišta i Centar za kreativne i obrazovne tehnologije – Mixtura u kojem su se upoznali s modernim tehnologijama i brojnim inovativnim aplikacijama koje unaprjeđuju proces učenja i poučavanja. Dio programa održan je kod islandskog partnera – Grada Reykjavika, gdje su se pobliže upoznali s islandskim obrazovnim sustavom, ali i korištenjem tehnologije u predškolskim ustanovama.