U petak 26. veljače 2021. profesorica Tamara Herjavec Habek je s učenicima 3.b srednje škole provela aktivnosti na temu Moje je tijelo moje.

Na početku radionice učenici su gledali fotografije na kojima su prikazani poželjni i nepoželjni dodiri. Fotografije su trebali razvrstati u dvije kategorije (one koji u njima izazivaju pozitivne emocije i one koje izazivaju negativne emocije). Nakon razvrstavanja, objasnili su zašto su ih tako razvrstali. Zbog epidemiološke situacije, učenici su aktivnosti izvršavali individualno. Sljedeći zadatak bio je nacrtati obris čovjeka na A3 formatu papira i crvenom bojom označiti mjesta na kojima učenici ne žele da ih se dodiruje (mjesta loših dodira), a zelenom bojom označiti mjesta dobrih dodira.

Uslijedio je razgovor o mjestima dobrih i loših dodira te o važnosti shvaćanja učenika kako trebaju reći NE u situacijama ako ih netko neugodno dodiruje.

Tamara Herjavec Habek

3.b - 26.2 (3)_800x599

3.b - 26.2 (2)_800x599

Ovu radionicu učiteljica Tamara  Herjavec Habek provela je i s učenicima 1.a razreda srednje škole.  Evo neki od njihovih crteža.

Slika1

Slika2

Ovu radionicu provela je i profesorica Kristina Kralj sa svojim 2. razredom srednje škole. Eto kako je to bilo:

Profesorica je podijelila učenike u grupe od po dva ili tri učenika. Na jedan papir su nacrtali obrise tijela. Najavila im je da će razgovarati o dobrim i lošim dodirima te koja je razlika između njih. Sami su davali primjere dobrih i loših dodira. Nakon toga su odabrali dvije boje te na svom modelu tijela bojali jednom bojom mjesta dobrih, a drugom bojom mjesta loših dodira. Nakon svih radova razgovarali su kako imaju pravo i trebaju reći NE ako se ne osjećaju ugodno uslijed dodira određenih osoba te kako nije isto zagrljaj prijateljice i kada nas želi dodirnuti netko nepoznati.

Kristina Kralj

 

Nakon najave održavanja radionice, učenici 1.b su se podijelili u parove. Obzirom da je u radionici sudjelovao neparan broj učenika, jedan učenik je bio u paru s učiteljicom. Nakon toga je jedan učenik legao na veliki bijeli papir, a drugi je sa flomasterom opcrtao obris njegovog tijela. Kad su svi parovi to odradili, razgovarali su o dobrim i lošim odnosima. Poslije razgovora učenici su na dodatne papire nacrtali sebe. Na kraju su učenici crvenom bojom označili nepoželjna mjesta za dodire na velikim i malim crtežima, a plavom bojom poželjna mjesta.

Petra Gal Jezidžić