IMG-19e2b291abc99a8212496cdb4e79b0f2-V

Učenici 4. razreda upoznali su  pojam „ žurne službe“. Sami su izveli zaključak zašto su „ žurne“. Nakon toga imenovali su vozila na pokazanim fotografijama i govorili kojim žurnim službama pripadaju. Zatim su samostalno pridružili broj pojedinoj službi. Samostalno ili uz vođenje navode primjere kada bi pozvali policiju, hitnu pomoć i vatrogasce, a u kojim bi situacijama birali zajednički broj 112. Izradili su plakat opisane aktivnosti. Na kraju su se glasali kao sirena na vozilima žurnih službi.

Violeta Svetec

IMG-d0ff0a9260833de9ad57c0b535cc3469-V

Učenicima 6. razreda učiteljica je opisala izvanredne situacije koje zahtijevaju intervenciju žurnih službi. Oni su trebali prepoznati i imenovati žurne službe koje djeluju u određenoj situaciji. Pronalazili su fotografiju te žurne službe i navodili u kojim to izvanrednim situacijama određena žurna služba djeluje i zapisivali na plakat. Zajedno su opisivali zadatke članova žurnih službi te lijepili fotografije na plakat. Na kraju su uz svaku žurnu službu lijepili i oznaku te žurne službe. Nakon izrade plakata učenici su sparivali fotografiju žurne službe i pripadajuću oznaku. Za kraj su učenici imali zadatak uz fotografiju izvanredne situacije staviti oznaku žurne službe koju bi pozvali da intervenira te iskazali svoju želju u kojoj službi bi željeli biti i opisivali zašto.

Žurne službe koje su spomenuli su vatrogasci, hitna medicinska pomoć, policija, gorska služba spašavanja.

Blaženka Maltar