Učenici 4. razreda upoznali su pojam „ žurne službe“. Sami su izveli zaključak zašto su „ žurne“. Nakon toga imenovali su vozila na pokazanim fotografijama i govorili kojim žurnim službama pripadaju. Zatim su samostalno pridružili broj pojedinoj službi. Samostalno ili uz vođenje navode primjere kada bi pozvali policiju, hitnu pomoć i vatrogasce, a u kojim bi situacijama birali zajednički broj 112. Izradili su plakat opisane aktivnosti. Na kraju su se glasali kao sirena na vozilima žurnih službi.
Violeta Svetec
Učenicima 6. razreda učiteljica je opisala izvanredne situacije koje zahtijevaju intervenciju žurnih službi. Oni su trebali prepoznati i imenovati žurne službe koje djeluju u određenoj situaciji. Pronalazili su fotografiju te žurne službe i navodili u kojim to izvanrednim situacijama određena žurna služba djeluje i zapisivali na plakat. Zajedno su opisivali zadatke članova žurnih službi te lijepili fotografije na plakat. Na kraju su uz svaku žurnu službu lijepili i oznaku te žurne službe. Nakon izrade plakata učenici su sparivali fotografiju žurne službe i pripadajuću oznaku. Za kraj su učenici imali zadatak uz fotografiju izvanredne situacije staviti oznaku žurne službe koju bi pozvali da intervenira te iskazali svoju želju u kojoj službi bi željeli biti i opisivali zašto.
Žurne službe koje su spomenuli su vatrogasci, hitna medicinska pomoć, policija, gorska služba spašavanja.
Blaženka Maltar