Učenici 3. razreda su upoznati da će kroz aktivnosti na Satu razrednika vježbati ponašanje u izvanrednim situacijama, u ovom slučaju potresa. Učiteljica je demonstrirala učenicima siguran položaj u slučaju potresa. Objasnila je učenicima da budu pozorni i da kada ona vikne „Potres“, brzo stanu u siguran položaj u slučaju potresa: zauzmu sigurno mjesto pod klupom, jednom rukom pokriju glavu, a drugom se drže za nogu klupe. Navedenu aktivnost treba obaviti što prije i određenim redoslijedom koji uvježbavaju. Nakon uspješno izvedene aktivnosti zauzimanja sigurnog položaja na znak učiteljice, učenici sjednu u krug i razgovaraju o tome što su napravili kada je učiteljica viknula „Potres!“ te razgovaraju s učiteljicom zašto je to mjesto i položaj siguran, zašto treba biti brz u zauzimanju toga položaja, zašto su jednom rukom pokrili glavu te koji su još sigurni postupci u slučaju potresa.
Ksenija Kezele
I učenicima OOS A2- 6, OOS A7, OOS A2- 3 su njihove učiteljice Jelena, Janja i Ivana prikazale kako reagirati i postupati u slučaju potresa, odnosno demonstriran je siguran položaj „Potres!”. Učenici na nalog i demonstraciju zauzimaju taj položaj. Nakon toga slijedila je rasprava u kojoj su učiteljice učenicima opisale poželjno ponašanje u slučaju potresa. Učiteljice su zajedno s sudionicima crvenim krugovima obilježile mjesta na koja je opasno stati tijekom potresa, a zelenom bojom mjesta na koja je najsigurnije stati.
I. Sopek