Učenici 3. razreda su upoznati da će kroz aktivnosti na Satu razrednika vježbati ponašanje u izvanrednim situacijama, u ovom slučaju potresa. Učiteljica je  demonstrirala učenicima siguran položaj u slučaju potresa. Objasnila je učenicima da budu pozorni i da kada ona vikne „Potres“, brzo stanu u siguran položaj u slučaju potresa: zauzmu sigurno mjesto pod klupom, jednom rukom pokriju glavu, a drugom se drže za nogu klupe. Navedenu aktivnost treba obaviti što prije i određenim redoslijedom koji uvježbavaju. Nakon uspješno izvedene aktivnosti zauzimanja sigurnog položaja na znak učiteljice, učenici sjednu u krug i razgovaraju o tome što su napravili kada je učiteljica viknula „Potres!“ te razgovaraju s učiteljicom zašto je to mjesto i položaj siguran, zašto treba biti brz u zauzimanju toga položaja, zašto su jednom rukom pokrili glavu te koji su još sigurni postupci u slučaju potresa.

Ksenija Kezele

 

I učenicima OOS A2- 6, OOS A7, OOS A2- 3 su njihove učiteljice Jelena, Janja i Ivana  prikazale kako reagirati i postupati u slučaju potresa, odnosno demonstriran je siguran položaj „Potres!”. Učenici na nalog i demonstraciju zauzimaju taj položaj.  Nakon toga slijedila je  rasprava u kojoj su učiteljice učenicima opisale poželjno ponašanje u slučaju potresa.  Učiteljice su zajedno s sudionicima crvenim krugovima obilježile  mjesta na koja je opasno stati tijekom potresa, a zelenom bojom mjesta na koja je najsigurnije stati.

I. Sopek