Odgojno-obrazovne skupine A1-7, A-5, A-9, A-10, A1-3, B2-8 i A2-7 uživali su u urnebesnoj priči R. Bright „Vjeverice svađalice“ u kojoj se dvije vjeverice, lijeni Ivica i marljivi Bruno svađaju oko posljednjeg češera u šumi. U bezglavoj jurnjavi, utrci, padaju ružne riječi, prijete im raznolike opasnosti, ali svađa ne prestaje. Tek kada izloženi pogibiji jedva uspijevaju izvući živu glavu, shvaćaju da je glupo svađati se zbog sitnica i da je imati prijatelja najvažnija stvar u životu. Poslije priče pogledali smo što sve o vjevericama možemo pronaći u literaturi u našoj knjižnici. Priča je bila zaista uzbudljiva i vesela, te smo malo i zaplesali.
Odgojno-obrazovne skupine A2-4 i A-8 zabavili su se uz priču L. Barnarda „Vjeverica ima puno posla“ u kojoj se jedna vrijedna vjeverica toliko posvetila sakupljanju žirova da joj nije ostalo vremena za igru s prijateljima. Prijatelji su zbog toga bili jako tužni. Kada se vjeverici dogodila nezgoda, prijatelji su joj pohrlili u pomoć. I mi smo pomogli vjeverici tražeći i brojeći izgubljene žirove.
Odgojno-obrazovna skupina A2-8 slušala je priču o veselim medvjedićima u jesen.
Prvi razred je bio u društvu Pepe Pigg i novog dinosaura.
Kombinirani drugi i treći razred slušali su priču o dječaku Jakovu koji se želio sprijateljiti s dječacima iz parka. Dječaci su prema njemu bili nepristojni i otjerali su ga. Ali Jakov im nije vratio istom mjerom. Uz pomoć psa Rubija pomogao je dječacima pronaći izgubljeni ruksak. Dječacima je bilo žao što su se ružno ponašali. Zamolili su Jakova za oprost. Postali su prijatelji.
Učenici su za vrijeme čekanja autobusa u knjižnici obojali bojanke kojima smo ukrasili pano.
Peti razred slušao je priču K. Halužan „ Kako su Dora i Mario spasili hranu“ u kojoj djeca uz pomoć vile Pie uče da hrana nije otpad i smeće i da se prema hrani moramo odnositi s poštovanjem.
Šesti razredi zabavili su se uz priču S. Šesto „Japajapac“ u kojoj dječak Marinko ne misleći na druge, previše upotrebljava jednu riječ i zbog toga se počinje smanjivati. Kada završi u Japajapačkoj šumi upoznaje djecu koja su bila hvalisava i sebična baš poput njega. Kako bi se mogao vratiti mami i tati morao je uvidjeti i ispraviti pogreške iz prošlosti.
Sedmi razredi poslušali su edukativnu priču S. Blackall „Ako dođeš na Zemlju“. Ponavljajući priču sa svojom razrednicom napravili su igru sa slikama iz knjige.
Osmi razred nastavio je rad na projektu „Čitaj, kreiraj, pokaži“ . Posjetili smo dvorac Trakošćan da izbliza vidimo jesu li likovi na izloženim slikama stvarno toliko ružni kako ih je opisao Luka, glavni lik romana S. Pilić „Sasvim sam popubertetio“. Razgledali smo dvorac. Vidjeli smo i restoran u kojemu je Luka promatrao zgodne djevojke i osjećao se kao glavni frajer u razredu.
Srednjoškolci su ovaj mjesec u knjižnici poslušali odabrana poglavlja iz romana S. Pilić „Sasvim sam popubertetio“.
Za vrijeme čekanja na početak nastave, srednjoškolci putnici u knjižnici razgledavaju literaturu iz područja pekarstva i slastičarstva. U listopadu se obilježava Dan jabuka, pa su dobili zadatak pronaći recepte za fine kolače s jabukama i zapisati ih.
Učenici putnici koji šesti sat borave u knjižnici čekajući polazak školskog autobusa pišu zadaću ili listaju zanimljive knjige.
knjižničarka M. Vrbanić