Prvi razred slušao je priču o ježiću Žinku kojemu je ujutro bilo teško ustati iz toplog kreveta. Putem do škole posjetio je kuće svojih šumskih prijatelja, ali svi su već bili otišli u školu. Šumska je škola drugačija od naše škole – nema zidova, krova, prozora, stolova i stolica, ploče i krede. U njoj radi dobra učiteljica sova koja uz pjesmice brojalice učenicima dijeli i perece.
Drugi i treći razred u studenom su u knjižnici pogledali animirani film „Pepeljuga“. Poslije filma slušali su priču o teškom životu jedne dobre, drage i vrijedne djevojke kod zle maćehe. Naučili su da se dobra djela uvijek isplate i da dobro pobjeđuje zlo. Saznali su da su u pričama svakakva čudesa moguća. Tikve se mogu pretvoriti u kočiju, a miševi u konje. Pepeljuga može sasvim dobro plesati u staklenoj cipeli. Miševi znaju šivati lijepe haljine.
Peti razred slušao je priču o dječaku Marinku koji se zbog svoje hvalisavosti i sebičnosti smanjio i završio u Japajapačkoj šumi. Tamo su živjela djeca baš poput njega i bilo je jako zabavno, ali su mu nedostajali mama i tata. Da bi se mogao vratiti u stari život, morao je učiniti tri dobra djela. Tako je odredila šefica šume, djevojčica Margareta. Uz pomoć Janka, ostalih japajapaca i čarobne fritule, Marinko s vratio i ispravio zločesta djela koja je nekoć namjerno učinio.
Šesti razredi slušali su priču o vuku koji nije volio čitati jer su mu knjige bile dosadne. Taj je vuk obožavao okus papira pa je sve knjige prožvakao. Njegovi prijatelji odabrali su za njega posebnu knjigu kako bi zavolio čitanje. No on je čitajući zaspao. Probudio se u šumskoj knjižnici. Knjižničarki sovi obećao je pomoći pronaći izgubljene knjige. U toj pustolovnoj potrazi susreo je gavrana i lisicu, zeca i Alicu iz Zemlje čudesa, Mowglija i panteru, Vilu Zvončicu i Petar Pana, Pinokia i ostale likove iz poznatih priča. Toliko mu je bilo zanimljivo da je na kraju zavolio čitanje.
Sedmi razredi slušali su priču Z. Krilića „Operacija Crvena Ruža“ o dječaku Zlatku koji se zaljubio u Tonku, ali je bio previše sramežljiv da joj to prizna. Dobro smo se nasmijali brojnim nezgodama u koje je Zlatko upadao, ali i našim dječacima koji su pokušali djevojčicama iz razreda predati cvijeće.
Osmi razred pročitao je za lektiru roman M. Gavrana „Zaljubljen do ušiju“. U knjižnici smo ponovili sadržaj romana i razgovarali o problemima u kojima se našao glavni lik romana, dječak Mario.
Prvi, drugi i treći razredi srednje škole u studenom su za lektiru čitali Gregov Dnevnik J. Kinneya. U knjižnici smo obradili mjesec studeni iz Gregovih kronika. Baš smo se dobro nasmijali!
Odgojno-obrazovne skupine A1-7, A2-7, B2-8 slušali su priču J. Donaldson „Skučena kuća“ u kojoj jedna starija gospa jadikuje jer joj je kuća premala i tijesna. Stari mudrac savjetuje joj da u kuću jednu po jednu uvede svoje domaće životinje. Svaka životinja napravila je nered u kući, a gospa je bila sve nervoznija. Plakala je i čupala si kosu od jada, te zazivala sve svece. Zadnji savjet mudraca bio je da iz kuće izbaci sve životinje. Tada je gospa uvidjela da joj je kuća golema i sasvim dovoljna za život.
Odgojno-obrazovne skupine A2-6 i A2-8 slušali su priču Ž. Horvat-Vukelja „Žinko u školi“. Uz ježića Žinka ponovili smo zašto je važno na vrijeme ići spavati, što se sve radi ujutro prije škole. Razgovarali smo zašto uopće idemo u školu i što sve u školi radimo. Upoznali smo Žinkove prijatelje koji idu u neobičnu šumsku školu i učiteljicu mudru sovu.
Odgojno-obrazovne skupine A-5, A1-3 i A-9 slušali su priču o djevojčici koja je u gradskoj knjižnici zaboravila plišanog zeca. Naučili smo da osim naše školske knjižnice postoji i velika gradska knjižnica u kojoj ima raznih odjela. Knjižničarka je zeca nosila kroz odjel za djecu, odjel za odrasle, čitaonicu i popravljaonicu knjiga. Zeko je slušao i priču o Crvenkapici. Poslije priče pronašli smo u našoj knjižnici žalosne knjige koje su djeca potrgala, pa smo ih popravili.
Odgojno-obrazovna skupina A-8 slušala je priču o medvjediću Frediju koji nije znao kakve se promjene događaju u prirodi u jesen. Nije znao zašto nema više mnogo ptica u šumi, zašto je toliko puno lišća na tlu. Dok je pilio drva za zimu, nije se dobro obukao pa se jako razbolio. Njegovi prijatelji skuhali su mu čaj i puding. Igrali su se uz peć u toploj kući dok je vani padala kiša. Zajedno su ispekli kolač od jabuka. Medo Fredo puno je toga naučio od svojih prijatelja i šumskih životinja.
Miroslava Vrbanić, knjižničarka