Učenici 7. a razreda su i tijekom mjeseca siječnja nastavili rješavati zadatke vizualne percepcije i diskriminacije, uočavanja parova i prostorne orijentacije na papiru, te su izradili vjetrenjaču iz papira.

Izradili su labirint i odigrali igru „Tko će prije“ – vođenje kuglice kroz labirint.

bty

bty

Poredali su fotografije snjegovića koji se otapa prema pravilnom redoslijedu i odigrali igru memori. Digitalne igre su izrađene u alatu LearningApps.

Digital games

Za kraj su u dvorani odigrali igru „Glazbeni obruči“.

B. Maltar

Zbog epidemije i bolesti 8. razred je većinu siječnja bio prepolovljen. Nakon povratka sa zimskih praznika, kad su svi učenici bili u školi, igrali su digitalnu igru “Pronađi razlike”. Krajem siječnja, učenici koji su bili u školi, igrali su igru “Lijevo-desno”.

January digital games

 

Učenici su zajedno s učenicima 1. razreda igrali igru “Što je nestalo?” Igrao je ženski tim protiv muškog, no oba tima su bila jednako uspješna i uočila sve predmete koji su nestali sa stola.

DSC00409_640x480

 

Učenici su vježbali svoju pažnju bojanjem mreže.

Paper activities

R. Kos