Učenici 7. a razreda su i tijekom mjeseca siječnja nastavili rješavati zadatke vizualne percepcije i diskriminacije, uočavanja parova i prostorne orijentacije na papiru, te su izradili vjetrenjaču iz papira.
Izradili su labirint i odigrali igru „Tko će prije“ – vođenje kuglice kroz labirint.
Poredali su fotografije snjegovića koji se otapa prema pravilnom redoslijedu i odigrali igru memori. Digitalne igre su izrađene u alatu LearningApps.
Za kraj su u dvorani odigrali igru „Glazbeni obruči“.
B. Maltar
Zbog epidemije i bolesti 8. razred je većinu siječnja bio prepolovljen. Nakon povratka sa zimskih praznika, kad su svi učenici bili u školi, igrali su digitalnu igru “Pronađi razlike”. Krajem siječnja, učenici koji su bili u školi, igrali su igru “Lijevo-desno”.
Učenici su zajedno s učenicima 1. razreda igrali igru “Što je nestalo?” Igrao je ženski tim protiv muškog, no oba tima su bila jednako uspješna i uočila sve predmete koji su nestali sa stola.
Učenici su vježbali svoju pažnju bojanjem mreže.
R. Kos