Cilj projekta je poučiti učenike logici algoritamskih vještina rješavanja problema. Autori projekta su Aynur Aygör i Zeynep Öztürk. U projektu sudjeluju škole iz Rumunjske i Turske te učenici petog razreda našeg Centra.
Učenici su se partnerima predstavili šaljivim videozapisom:
Učenici su se u projekt uključili tek u veljači. Početna aktivnost bila je bojenje određenog oblika određenom bojom.
Učenici su trebali uočiti i logički povezati koji pingvin će zauzeti koje mjesto u tablici.
Učenici su prema predlošku određeni broj = 0dređena boja obojili inicijale svog imena, naslovnicu kalendara i znak za sigurniji internet.
Učenici su bojili prema pisanim uputama, npr. crveno treba obojiti polja A1, B1, C1, A2,…
Učenici su kodirali bez računala. Prvo su igrali igru “Medo i pčele”. Cilj igre je u prazna polja postaviti strelice i pokazati medjvediću put do staklenke s medom. Treba paziti i zaobilaziti polja s pčelama. Nakon igre učenici su rješavali listiće.
Učenici su bojili dio zajedničke online slike.
U ožujku su zajedno slagali digitalnu slagalicu.
Kliknite ovdje pa pokušajte i vi složiti slagalicu.
Većinu aktivnosti možete pronaći u digitalnim novinama:
Pogledajte virtualnu izložbu.
R. Kos