Početkom ožujka učitelji, sudionici projekta kreirali su priču. Priču je započela autorica projekta Emel Karafakıoğlu, a nastavili su redom ostali sudionici. Priču je završio drugi autor projekta Izzet Erhan. Učitelji su trebali kreirati priču u skladu sa temom i zadacima cijelog projekta – logičko razmišljanje, razvoj pažnje i pamćenja te kodiranje, a svatko je u priču trebao utkati određenu temu. Učiteljica Renata imala je temu kodiranja, a učiteljica Blaženka traženje razlika između dviju slika.

Priča je pisana na engleskom jeziku u alatu StoryJumper.

Cijelu priču, na engleskom jeziku, možete pročitati ovdje.

U srijedu 23. ožujka 2022. godine učenici 7.a i 8. razreda zajedno su čitali priču koju su napisali učitelji. Tijekom čitanja priče rješavali su i zadatke iz priče. Nakon pročitane priče zabavili su se igrajući Kahoot kviz u kojem su pokazali što su zapamtili. Najbolja je bila Mihaela, druga je bila Marina, a treći je bio Mateo.

 

Priču prevedenu na hrvatski jezik možete pročitati ovdje