Ishodi: Organizirati i proslaviti 100.dan učenika u školi. Razvijati vještine prezentacije i javnog nastupa učenika, kulturnog ponašanja, dramsko – recitatorske, jezične, glazbene i plesne vještine. Samostalno sudjelovati u različitim aktivnostima koji imaju zajednički cilj obilježavanja 100.dana u školi. Sadržaj je međupredmetno povezan. Projekt je međunarodnog karaktera i više puta nagrađen Europskom oznakom kvalitete za svoju inovativnost, kreativnost i međusobnu suradnju škola.

Dob učenika: 3-18 godina

Sudionici: Ksenija Kezele, Blaženka Maltar i Kristina Kralj

Što očekuje učenike 100. dana škole na nastavi TZK? Učenici mogu vidjeti na plakatu ispred sportske dvorane škole.

pano

 

Na satu tjelesne i zdravstvene kulture 8. veljače 2023. učenici 8.b, 6.a i 8.a zajedno s učiteljicom Kristinom Kralj prigodno su obilježili 100.dan škole.

Tako su :

-          učenici 8.b razreda napravili 25 čučnjeva, 25 podizanja trupa, 25 vježbi razgibavanja te 25 čučanj skokova. Nakon toga su iz stolnog tenisa 100 puta servirali

-          Učenici 6.a razreda vježbali na način da su deset vježbi ponavljali 10 puta te napisali pjesmu vezanu uz 100.dan škole

-          Učenici 8.a razreda odradili su kružni oblik rada na način da su prvi sat na 10 radnih mjesta morali zadatak ponoviti 10 puta, a drugi sat ubacivali loptu u koš 100 puta

Učenicima su po veselju i osmjehu na licu aktivnosti bile zanimljive.

Kristina Kralj

6a pjesma

6a

8b

8b1

8a

8b2

 

 

U srijedu 8. veljače zanimljivim aktivnostima obilježili smo 100. dan u školi.

učenici 5. razreda, učiteljica Ksenija i asistentica Nea

 

100. dan u školi u 8.a razredu

Cilj obilježavanja 100. dana škole je kroz igru, zabavu i  vođene aktivnosti ostvariti obrazovno-odgojne ishode planirane nastavnim planom i programom, razvijati vještine kulturnog ponašanja i timskog rada, kreativne, motoričke i jezične vještine.

100

Ove školske godine 100. dan u školi učenici 8. a  obilježili su 8. veljače 2023. godine na satovima Domaćinstva i Hrvatskog jezika.

Učenici su tijekom nastavnog dana na 100. stranici čitanke i lektornih djela potražili 100. riječ i pokušali od pronađenih riječi osmisliti rečenicu, te su pripremili 100g sastojaka, zamijesili i ispekli slane pogačice iz kojih su složili redni broj 100 i kasnije se zasladili.

Blaženka Maltar

8a

sirne pogačice

100 dan

100 dan u skoli1