logo_eTw

U srijedu 10. veljače učenici 5. a, 5.b, 6. a, 6. b razreda, učenici odgojno-obrazovnih skupina 8 i  11 te učenici radnog osposobljavanja 1 obilježili su  stoti dan nastave u ovoj školskoj godini te se uključili u eTwinning projekt “100. dan škole”.

“Stoti dan škole obilježava se tradicionalno u veljači u brojnim europskim zemljama, a cilj ovog projekta je okupiti učenike i učitelje osnovnih škola koji su spremni na nacionalnoj/lokalnoj razini kroz odabrane sadržaje obilježiti ovaj dan u školi. Dan je isplaniran na način da učenici kroz vođene aktivnosti ostvaruju obrazovno-odgojne ciljeve i ishode u skladu s planom i programom, razvijaju temeljne kompetencije te samostalnim i timskim radom razvijaju socijalne i građanske vještine, znanja i stavove na osobnoj i društvenoj razini. Dan je zamišljen kao dan bez školskih udžbenika kroz igre i međupredmetne aktivnosti.” (preuzeto s portala eTwinning)

Učenici 5. a razreda su na likovnoj kulturi  izradili plakat, a na glazbenoj kulturi veselo pjevali. Četvrti sat su kroz aktivnosti u parovima vježbali nastavne sadržaje prirode i društva vezane uz vode tekućice i vode stajaćice. Za kraj sata rješavali su malu križaljku u kojoj su trebali pokazati što su naučili. Na satu hrvatskoga jezika razgovarali su o tome zašto vole školu i na kraju zaigrali igru „Izmisli riječ“. Izmišljene riječi rastavljali su na slogove, zapisivali ih na papiriće određene boje i lijepili na predviđena mjesta. Tako su kroz zanimljive aktivnosti i igru naučili nešto novo te razvijali suradničke odnose i građanske kompetencije. Njihov stoti dan škole završio je malim čašćenjem.

5a

 

Učenici 5. b razreda zaključili su da je dan bez školskih torbi super. Oni su prvo gledali film o brežuljkastom kraju, a onda od kaširanog papira pokušali napraviti u učionici taj isti brežuljkasti kraj. No, reljef će morati još malo dotjerati sljedećih dana.

5b

 

Učenici 6. a razreda  za svoje nastavne predmete nisu trebali ni torbe ni pernice. Na satu hrvatskog jezika su “tražili” imenice i glagole, na matematici zbrajali s prijelazom desetice do 1000. Na prirodi su se “vozili” biciklom Varaždinskom županijom. Dva školska sata sudjelovali su na kreativnoj radionici u povodu Valentinova.

6a

 

Učenici 6. b razreda također su dva školska sata proveli u kreiranju čestitki i srčeka za Valentinovo.

6b

 

Učenici odgojno-obrazovnih skupina 8 i 11 te radnog osposobljavanja 1 proveli su pet školskih sati u zajedničkom druženju i raznim aktivnostima. Prva dva sata su u kreativnim radionicama napravili  sliku srca i ptičica od 100 čavlića, kreirali su srce od 100 otisaka cvjetova, napravili labirint od 100 čačkalica, otisnuli 100 srdaca na papir. Igrali su loto igru sa 100 sličica. Dok su učenici radnog osposobljavanja gledali film, učenici odgojno-obrazovnih skupina su ispekli prutiće u koje ide po 100 grama od svakog sastojka. Tako su i oni završili školski dan uz slastan zalogaj.

OOS

R. Kos