Ovo je projekt koji provodi OOS 8 sa partnerskom školom iz Brodnice u Poljskoj. Cilj projekta je kreirati igre i podijeliti ih s parterom.
Mi smo partnerima u Poljskoj opisali našu igru “Toplo – hladno”.
Igrali smo “Jesenske igre” zajedno s učenicima OOS 9, 10, 11 i 12 pa smo napravili vodič kroz “Jesenske igre” u PDF obliku gdje su opisane igre:
Voćna salata
- Učenici stoje u prostoru. Svaki učenik bira po jednu karticu (kartice su okrenute poleđinom tako da se ne vidi slika).
- Učenik imenuje što je na njegovoj kartici (jabuka, kruška, grožđe, šljiva).
- Nakon što objasni pravila igre, učitelj pušta glazba. Kad glazba svira učenici se kreću prostorom. Kad glazba stane,učenici trebaju obratiti pozornost na karticu koju učitelj drži u ruci.
Varijacija 1: Oni koji imaju istu takvu karticu trebaju doći do učitelja i pokazati svoju karticu, svi ostali trebaju ostati na svom mjestu.
Varijacija 2: Oni koji imaju istu takvu karticu trebaju čučnuti, a ostali ostaju stajati.
Varijacija 3: Oni koji imaju istu takvu karticu trebaju glasno viknuti ime voća i dići ruku iznad glave te mahati svojom karticom.
Slike se mogu ispisati na papir u boji, ali nije nužno da boja papira odgovara boji voć
Bingo kocka
- Svaki učenik bira po jednu karticu (kartice su okrenute poleđinom tako da se ne vidi slika).
- Na svakoj kartici je list i u njega su upisani brojevi.
- Nakon što objasni pravila igre, jedan od učenika baca kocku, govori koliko točkica je na kocki.
Varijacija 1:
- Svatko tko na svom listu ima taj broj, zaokruži ga.
- Igra je gotova kad jedan učenik zaokruži sve brojeve.
Varijacija 2:
- Svatko tko na svom listu ima taj broj dobiva od učitelja toliko listića.
- Kad su svi učenici bacili kocku, zbraja se tko je sakupio najviše listića.
Tko će prije
- Učenici sjede za stolom na kojem je olovka na strani njihove dominantne ruke.
- Svaki učenik bira po jednu karticu (kartice su okrenute poleđinom tako da se ne vidi slika).
- Učenik imenuje što je na njegovoj kartici (jabuka, kruška, grožđe, šljiva).
- Nakon što učitelj objasni zadatak i da znak za početak, učenici uzimaju olovku i spajaju točkice
Labirint
- Učitelj ljepljivom trakom na podu kreira labirint.
- Učenik prije ulaska u labirint uzima listove raznih boja.
- Na svom putu kroz labirint nailazi na mjesta na koja mora odložiti određenu boju lista.
R. Kos