Podaci

NAZIV:
CENTAR ZA ODGOJ I OBRAZOVANJE TOMISLAV ŠPOLJAR

ADRESA:
ULICA JURJA KRIŽANIĆA 33

BROJ I NAZIV POŠTE:
42 000 VARAŽDIN

OIB:
72349131925

MB:
03006018

ŽIRO-RAČUN:
2360000-1101741194
Zagrebačka banka Varaždin
IBAN HR7123600001101741194

e-mail:
[email protected]

BROJEVI TELEFONA:
ravnatelj: 042 301-362
tajnica: 042 212-787
računovodstvo: 042 658-451
pedagoginja: 042 301-363
socijalna pedagoginja: 042 658-450 ili 091 6045753
zbornica: 042 301-361

BROJ TELEFAXA:
042 301-360

RAVNATELJ:
Marin Vučić,prof.def.reh;mag.rel.publ.

ZAMJENIK RAVNATELJA:
Patricija Gold

PEDAGOGINJA
Ana Šamarija
[email protected]

SOCIJALNA PEDAGOGINJA
Patricija Gold
[email protected]

TAJNICA:
Kristina Koprek
[email protected]

Poludnevni boravak:
Tanja Šac
[email protected]
099 3689647
042 420281

SLUŽBENIK ZA INFORMIRANJE:
Kristina Koprek
tel 042 212-787
fax 042 301-360
e-mail: [email protected]

SLUŽBENIK ZA ZAŠTITU OSOBNIH PODATAKA:
Kristina Koprek
tel 042 212-787
fax 042 301-360
e-mail: [email protected]


25. i 26. svibnja 2022. održana je „ATTEND konferencija na naš način“ u Opatiji. Ova konferencija obilježila je početak realizacije obrazovnih aktivnosti na projektu ATTEND u organizaciji Hrvatske akademske i istraživačke mreže CARNET i njihovih partnera u ovom projektu – Edukacijsko rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu te Fakulteta elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu, uz pomoć i stručnost partnera s Islanda: Grada Reykjavik (Odjela za obrazovanje i mlade).  Cilj ovog projekta je opremanje 34 odgojno-obrazovne ustanove u Hrvatskoj, među kojima je i naš Centar, asistivnom tehnologijom koja je od presudne važnosti za djecu s teškoćama u razvoju. Osim opremanja ustanova, vrlo važan cilj projekta je i educiranje i obrazovanje djelatnika ustanova sudionika projekta za korištenje asistivne tehnologije kroz stručnu podršku stručnjaka s FER-a i ERF-a te podizanje svijesti javnosti o važnosti asistivne tehnologije u stvaranju jednakih mogućnostiza djecu s teškoćama u razvoju.

Konferencija je bila vrlo korisna za razmjenu iskustava svih korisnika projekta, projektnih partnera i ustanova nadležnih za provedbu projekta.

Na konferenciji su sudjelovali ravnatelj našeg Centra Marin Vučić te logopedinja Mia Marčec koja je predstavila naš Centar primjerom dobre prakse u korištenju asistvne tehnologije te sudjelovanjem u panel raspravi pod nazivom „Senzibilizacija javnosti i odnosi s roditeljima u kontekstu primjene asistivne tehnologije“.

Nakon ove konferencije sljedeće aktivnosti u projektu odnose se na edukacije i umrežavanje odgojno-obrazovnog osoblja sudionika projekta nizom radionica, online aktivnostima, ali i susretima za razmjenu znanja i iskustava.

Projekt će trajati sve do 30. travnja 2024.

Mia Marčec

IMG-0e32aac8121b016aa9fa968d203be5e6-V[1239]

IMG-3dd4f9172f78433447d82372e3e34ab1-V[1237]

IMG-cec20fcae2849a748d3a4b905a4a348b-V[1238]

Slideshow
March 2024
M T W T F S S
« Jun    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Skip to content