Ponašanje i oblačenje pri niskim temperaturama

Na početku provedbe aktivnosti učiteljice Ivana, Janja i Jelena su sa učenicima OOS A2 6, OOS A7 i OOS A2 3 pričale o zimi i vremenskim prilikama tijekom zime. Učenici su dobili zadatak nabrojati aktivnosti na snijegu, a zatim i da nacrtaju te oboje djecu na igri u snijegu. Učenici su pokazali radove jedni drugima i za to vrijeme odgovarali su na pitanja kako se trebamo odjenuti za snijeg i hladno vrijeme. Učenici su nabrojali odjeću koja štiti od hladnoće, a zatim i nacrtali i/ ili obojili zimske odjevne predmete po želji.

Ivana Sopek

Slika1   Slika2

 

 

 

Učiteljica Marina razgovarala je s učenicima OOS B2 8  o godišnjim dobima te vremenskim prilikama. Razgovarali su o vremenu zimi (vremenske prilike, temperatura). Nakon što su zaključili da je vrijeme zimi hladno, učenici su imenovali zimsku odjeću koja nas štiti pri niskim temperaturama. Zatim su na nastavnom listiću trebali zaokružiti zimsku odjeću. Nakon toga vježbali su oblačenje zimske jakne. Na sljedećem listiću trebali su izrezati odjeću koju nosimo pri niskim temperaturama i obući dječaka odnosno djevojčicu na slici.

Marina Radosavljević

OOS B

 

 

 

Ponašanje i oblačenje pri visokim temperaturama

Učiteljice Ivana, Janja i Jelena su sa učenicima OOS A2 6, OOS A7 i OOS A2 3 pričale o godišnjim dobima i vremenskim prilikama. Prisjetili su se najprije zime i zaštite od hladnoće, a zatim ljeta i potrebe za zaštitom od vrućine.  Učenici su dobili zadatak nabrojati gdje se sve možemo sakriti od sunca i vrućina, odnosno što nam sve može napraviti hlad. Učenicima su prikazane slike odjeće i obuće koje nosimo tijekom ljetnih vrućina. Zatim je slijedio zadatak nacrtati dječaka i djevojčicu ispod suncobrana. Učenici su pokazali radove jedni drugima i za to vrijeme odgovarali su na pitanja kako se trebamo odjenuti kada je vani vruće.

Ivana Sopek

Slika3  

Slika4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

S učenicima OOS  B2 8 učiteljica Marina razgovarala je o vremenskim prilikama u različita godišnja doba. Učenicima je pokazala različite odjevne predmete između kojih su učenici trebali odabrati one odjevne predmete koje nosimo kada je vani toplo. Zatim su razgovarali o tome kako se treba ponašati ljeti kada su temperature visoke. Učenici su rekli da trebamo piti puno vode, biti u hladu i nositi laganiju odjeću. Na kraju su dobili slike odjeće za toplije i hladnije vrijeme (iz kataloga) između kojih su trebali prepoznati i imenovati laganiju odjeću.

Marina Radosavljević

AntonioDominik