logo

Cilj projekta je poučiti učenike logici algoritamskih vještina rješavanja problema. Autori projekta su Aynur Aygör i Zeynep Öztürk. U projektu sudjeluju škole iz Rumunjske i Turske te učenici petog razreda našeg Centra.

Učenici su se partnerima predstavili šaljivim videozapisom:

 

Učenici su se u projekt uključili tek u veljači. Početna aktivnost bila je bojenje određenog oblika određenom bojom.

oblici

 

Učenici su trebali uočiti i logički povezati koji pingvin će zauzeti koje mjesto u tablici.

Colour coding

 

Učenici su prema predlošku određeni broj = 0dređena boja obojili inicijale svog imena, naslovnicu kalendara i znak za sigurniji internet.

DSC00948_800x600

calendar

 

SID

 

Učenici su bojili prema pisanim uputama, npr. crveno treba obojiti polja A1, B1, C1, A2,…

bdb6da5d1

 

Učenici su kodirali bez računala. Prvo su igrali igru “Medo i pčele”. Cilj igre je u prazna polja postaviti strelice i pokazati medjvediću put do staklenke s medom. Treba paziti i zaobilaziti polja s pčelama. Nakon igre učenici su rješavali listiće.

medo

 

 

Učenici su bojili dio zajedničke online slike.

zajednicka slika

U ožujku su zajedno slagali digitalnu slagalicu.

b66e1d3f5

Kliknite ovdje pa pokušajte i vi složiti slagalicu.

Većinu aktivnosti možete pronaći u digitalnim novinama:

Pogledajte  virtualnu izložbu.

R. Kos