U ponedjeljak, 23. travnja 2018. učenici drugog, trećeg i četvrtog razreda nastavili su sa svojim ciklusom zabavnog druženja uz igru. Tema ovog druženja bio je Dan planeta Zemlje pa su i igre bile vezane uz svijest o čistoći okoliša.

Učenici su bili podijeljeni u tri skupine: plavi spremnik (papir), žuti (plastika) i zeleni (staklo). U štafetnoj igri “Odvrni – zavrni” svaki natjecatelj trebao je prenijeti bočicu i na određenom mjestu u prostoru odvrnuti i spustiti čep, odnosno dići čep, staviti ga na bočicu  i zavrnuti.

Prije igre “Sortiraj plavo i žuto” učenici su uzeli papirnate listove kataloga i gužvali ih u loptice. Loptice su pomiješali sa plastičnim čepovima te je svaka skupina sortirala papir i plastiku i odlagala u određeni koš.

S obzirom da je proljeće i grane voćki su prepune cvijetova, učenici su oslikavali svoje grane plastičnom bocom uronjenom u temperu. Njihove cvjetne grane krasit će zidove učionica.

Igre su se nastavile pod krilaticom “U šumu kreni i dan u igri provedi” pa je mjesto radnje premješteno u Dravsku park šumu. Učenike je dočekala nabujala Drava po kojoj su se bijelili labudovi. Bilo je zanimljivo promatrati kako lijeno plove nizvodno, a potom se dižu i uz glasan lepet krila lete uzvodno i spuštaju se opet na vodu.

I šuma se bijelila, ali od cvijetova divljeg luka čiji su miris učenici osjetili prije ulaska u šumu. No miris ih nije omeo u igri “Skriveno blago”. U ovoj igri svaka skupina imala je zadatak pronaći  bočicu sa znakom svoje skupine, a panjevi i srušene grane poslužili su kao idealna mjesta za skrivanje.

Na igralištu se našla jedna velika, stara guma koja je poslužila za igru “Zakotrljaj me snažno”. Zadatak skupine bio je podići gumu s tla i zajedničkim  snagama otkotrljati je od točke A do točke B.

U igri “Prijeđi balvan” svaki član skupine trebao je hodati po gredi i na kraju puta ubaciti čep u vrećicu.

Bilo je vremena i za slobodnu igru, razno razne vratolomije i istraživanje okoliša. Učenici su ponovo na zabavan način ponovili ono što znaju i upoznali nešto novo.

R. Kos